genderang manggar

Januari 31, 2008

kenderaan manggar

gua akan cuti walimatul urus mulai esok. lusa, gua akan menggagahi genderang manggar pandai terbang ini pulang ke kampung. dengan amat perlahan, gua melucutkan saduran rencah sang bujang – lalu menyarung salutan perisa rumahtangga pula. (saat ini gua memujuk halwa koklea dengan [tenacious D -‘tribute’ ] ... jack black memanglah isim!!

– rakam ruang akan berjeda seketika –

3 Respons to “genderang manggar”

  1. al-Kurauwi Says:

    Selamat pengantin baru moga kekal ke alam baqa. maaf jujurnya agak lemas membaca bahasa ber’gua-gua’ ni. Macam bergaung je. Heheh


  2. selamat menyesal bujang lama-lama!

  3. puteribongsu Says:

    cik abang…bila nak update blog cik abang?


Tinggalkan Jawapan

